جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

ماندن از روی ترس

1 پست
متن های ماندن از روی ترس / بهترین متن ماندن از روی ترس [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
من برم هیشکی تنها نمیشه
بغض ابری برام وا نمیشه....💔️
4.5
غمگین جدایی تنهایی بعد از جدایی دلشکستگی اشک و بغض ماندن از روی ترس
تحقیقات عصب‌شناسی نشان می‌دهد که احساس طرد شدن (ما...

دلشکستگی و ترس از تنهایی بعد از رفتن:

تحقیقات عصب‌شناسی نشان می‌دهد که احساس طرد شدن (مانند همین بیت) همان نواحی مغز را فعال می‌کند که درد فیزیکی را پردازش می‌کنند – یعنی دلشکستگی واقعاً «درد» است! این واکنش تکاملی باعث می‌شود انسان برای بقا در گروه بماند. اما نکته جالب: توانایی تحمل تنهایی در بزرگسالی با سلامت روان ارتباط مستقیم دارد. آیا ماندن از سر ترس، ارزش تحمل این «درد» را دارد؟

راهکار:

این بیت به ترس از تنهایی پس از جدایی اشاره دارد. اما روانشناسی می‌گوید وابستگی به حضور دیگری اغلب از ناتوانی در تحمل خلأ درونی نشأت می‌گیرد. شاید به‌جای ماندن، بهتر است یاد بگیری با خودت دوست شوی و خلأ را با رشد شخصی پر کنی.

مشابه ها