جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

قطع درخت محبت

1 پست
متن های قطع درخت محبت / بهترین متن قطع درخت محبت [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
درختی که خودم بزرگش کردم رو قطع کردم، تا فکر نکنه لنگ سایشم.️
-
غمگین فلسفی استقلال طلبی وابستگی عاطفی رهایی از وابستگی قطع درخت محبت
در روانشناسی، 'پدیده تخریب خودساخته' را می‌شناسیم:...

قطع درختی که خودت کاشتی؛ نماد استقلال یا ترس؟:

در روانشناسی، 'پدیده تخریب خودساخته' را می‌شناسیم: کودکان برای اثبات استقلال، اسباب‌بازی‌های خود را می‌شکنند. این رفتار در بزرگسالی به 'اعتیاد به استقلال' تبدیل می‌شود. آیا این درخت نماد یک رابطه یا عادت بود که قطعش کردی؟

راهکار:

این عمل نشان‌دهنده ترس از نیاز داشتن به دیگران است. شاید درخت نه تنها فکر نمی‌کرد بهش نیاز داری، بلکه خودش به تو نیاز داشت. نگاهی به ریشه‌های عمیق‌تر بینداز.

مشابه ها