جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

کسی که تو رو ول کرده

1 پست
متن های کسی که تو رو ول کرده / بهترین متن کسی که تو رو ول کرده [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
میدونم قبول کردنش سخته ولی کسی که خودش انتخاب کرده ولت کنه هیچوقت دلتنگت نمیشه .️
1.9
غمگین جدایی دلتنگی بعد از جدایی فراموشی بعد از ترک انتخاب جدایی کسی که تو رو ول کرده
تحقیقات علوم اعصاب نشان می‌دهد که پس از جدایی، مسی...

حقیقت تلخ جدایی: کسی که تو را ترک کرد واقعاً دلتنگ نمی‌شود؟:

تحقیقات علوم اعصاب نشان می‌دهد که پس از جدایی، مسیرهای دوپامین در مغز هر دو طرف شبیه به ترک اعتیاد فعال می‌شود. حتی فردی که تصمیم‌گیرنده بوده، تا ۱۸ ماه بعد هنگام دیدن عکس یا شنیدن صدای طرف مقابل، همان امواج مغزی دلتنگی را نشان می‌دهد. تفاوت فقط در ابراز آگاهانه‌ی آن است. سوال برای شما: آیا تجربه‌ای از دلتنگی مخفی طرف مقابل داشته‌اید؟

راهکار:

پژوهش‌های نوروساینس نشان می‌دهد که حتی فردی که خودش تصمیم به ترک گرفته، در مرحله‌ای از فرایند جدایی دچار «اثر تضاد شناختی» می‌شود و ممکن است ناخودآگاه دلتنگی را تجربه کند، اما آن را با توجیه‌های عقلی سرکوب می‌کند. این یعنی دلتنگی همیشه دوطرفه است، فقط یکی ابراز می‌کند و دیگری پنهان.

مشابه ها