جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

قوی بودن حقیقی

1 پست
متن های قوی بودن حقیقی / بهترین متن قوی بودن حقیقی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
اگه کسی گریه میکنه به خاطر این نیست که ضعیفه،
به خاطر اینه که واسه یه مدت طولانی قوی بوده:))🤍️
1.6
روانشناسی مهربانی فشار روانی آسیب‌پذیری گریه و ضعف قوی بودن حقیقی
تحقیقات نشان می‌دهد اشک احساسی حاوی هورمون استرس ک...

چرا گریه کردن نشانه ضعف نیست؟ (قوی بودن و اشک):

تحقیقات نشان می‌دهد اشک احساسی حاوی هورمون استرس کورتیزول است. گریه کردن مثل یک سیستم پاک‌سازی طبیعی عمل می‌کند و به کاهش استرس کمک می‌کند. آیا می‌دانستید گریه می‌تواند خلق و خو را بهبود بخشد؟

راهکار:

این جمله دیدگاه رایج را بازتعریف می‌کند: گریه نه ضعف، بلکه نشانه‌ای از تحمل فشار طولانی‌مدت است. می‌توان آن را به عنوان یادآوری برای پذیرش احساسات در نظر گرفت.

مشابه ها