چرا از مردها در مورد کلمه خوبی نمیپرسن؟:
تحقیقات روانشناسی نشان میدهد که در مکالمات روزمره، زنان سه برابر بیشتر از مردان سوالات عاطفی دریافت میکنند. این تفاوت از کودکی با تربیت جنسیتی شکل میگیرد. آیا این نابرابری در جامعه ما هم باعث میشود مردان کمتر ابراز احساسات کنند؟
راهکار:
این جمله یک کلیشهی جنسیتی را به چالش میکشد: مردها هم نیاز دارند که در مورد احساساتشان ازشان سوال شود. پژوهشها نشان میدهد که نپرسیدن از مردان، باعث سرکوب هیجانی و افزایش استرس میشود.