بیرون طوفانه چه گردوخاکیه،اگر پنجره روباز بزاری اونقدر خاک وکثیفی میادتو که چندروز باید خونه رو تمیز کنی.اگرمیری بیرون خودت برو و زود برگردولی پنجره روباز نذار خونت بدجور پرازسیاهی وکثیفی میشه،دو باره بخون درمورد قلبت گفتم.مراقب کثیفی دنیاباش️
-
غمگین فلسفی قلب و کثیفی دنیا مراقب کثیفی دنیا باش تمیز کردن خانه بعد از طوفان طوفان گرد و خاک ...