جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

خرابکاری و فراموشی

1 پست
متن های خرابکاری و فراموشی / بهترین متن خرابکاری و فراموشی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
تهش مرگه ، تا میتونی خرابکاری کن به یاد کسی نمی‌مونه ‌ ‌.️
2.2
فلسفی غمگین پوچی زندگی خرابکاری و فراموشی مرگ و بی‌اعتنایی
تحقیقات روان‌شناسی نشان می‌دهد که «اثر نورافکن» با...

پوچی مرگ و بی‌خاطری از خرابکاری:

تحقیقات روان‌شناسی نشان می‌دهد که «اثر نورافکن» باعث می‌شود ما فکر کنیم دیگران مدام ما را قضاوت می‌کنند، اما واقعیت این است که ۹۰٪ کارهای روزمره‌مان در حافظه دیگران باقی نمی‌ماند. پس جمله‌ات درست است: خرابکاری هم فراموش می‌شود، درست مثل کارهای خوب. سوال اینجاست: آیا ارزشش را دارد که وقتت را صرف چیزی کنی که حتی یادش نمی‌ماند؟

راهکار:

این جمله یک نگاه نیهیلیستی به زندگی دارد. می‌توان آن را با این دید بازنویسی کرد: «تهش مرگه، اما تأثیر لحظه‌ای هر کارت روی خودت و اطرافیان تا ابد در زنجیره علت و معلول باقی می‌ماند.»

مشابه ها