با بعضیا لب جدولم بشینی/ بهت خوش میگذره / مهم جاش نیس؛ مهم آدمشه!:)️ 1.7 رفاقتی ارزش دوستی خوش گذراندن با دوستان لب جدول نشستن مهم آدمشه ... مهم آدمشه نه جا؛ خوشی با دوستان: