جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

خودنمایی در ویترین

1 پست
متن های خودنمایی در ویترین / بهترین متن خودنمایی در ویترین [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
دخترای خوشگل چشم هاشونو میزان پشت ویترین 😎♥️️
4.6
طنز شیطنت چرا خودمونو تو ویترین نگاه میکنیم چشم اندازه گیری پشت شیشه دخترای خوشگل ویترین خودنمایی در ویترین
پدیده‌ای به نام «خودآینه‌ای»: مغز ما وقتی خودمون ر...

چرا دخترا پشت ویترین چشم‌هاشونو اندازه می‌گیرن؟:

پدیده‌ای به نام «خودآینه‌ای»: مغز ما وقتی خودمون رو در انعکاس می‌بینیم، ناخودآگاه منطقه‌ای به نام «شکنج دوکی شکل» فعال می‌شه که برای تشخیص چهره تکامل یافته. این انعکاس لحظه‌ای حسی از «خودبازبینی» ایجاد می‌کنه که حتی در میمون‌های بزرگ هم دیده شده. ویترین فقط آینه نیست، یک «صحنه نمایش» برای ذهن ماست که هویت اجتماعی‌مون رو چک کنیم. این رو فقط مختص دخترا نیست - همه ما وقتی از کنار شیشه رد می‌شیم، نگاه می‌دزدیم. چرا این نیاز به تأیید بصری خودمون انقدر قدرتمنده؟

راهکار:

این رفتار رو می‌تونیم به یک حس بامزه از خودشیفتگی یا اعتماد به نفس در لحظات بی‌خیالی ربط بدیم. دفعه بعد یه سلفی بگیر و ببین چقدر این رفتار در عکس‌های روزمره تکرار می‌شه.

مشابه ها