این خوب است که خداوند نمیگذاردماجرای یکی دو سال آینده را بدانید، چون در آن صورت شاید وسوسه شوید و خود را با گلولهای از میان بردارید️ 3.0 غمگین فلسفی فلسفه زندگی خودکشی و آینده ندانستن آینده خوب است تلخی آینده ... چرا ندانستن آینده خوب است؟: