ترجیح میدم یه خودشیفتهی خودخواه باشم تا یه آدم ضعیفی که همیشه خوشایند دیگران باشه!️ 3.0 روانشناسی فلسفی عدم خوشایند دیگران خودخواهی بهتر از ضعیف بودن خودشیفتگی در مقابل ضعف ترجیح خودشیفتگی ... خودشیفتگی بهتر از ضعف و خوشایند دیگران بودن: