. خوب بودن مرامه نـــہ وظیفه🖤💔🥲️ 5.0 غمگین فلسفی درد دل عاشقانه شکست عاطفی خوب بودن سخت است مرام داشتن ... خوب بودن وظیفه نیست، مرام است: