هیچوقت آدمای عصبی رو درک نکردم،چطور میتونن خندوندن ادمای ناراحتو به بحث کردن ترجیح بدن؟ ️ 5.0 روانشناسی آدمهای عصبی درک نکردن احساسات خندوندن آدم ناراحت ترجیح خنده به بحث ... چرا خندوندن را به بحث ترجیح میدهند؟: