جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

خداحافظی و پایان

1 پست
متن های خداحافظی و پایان / بهترین متن خداحافظی و پایان [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
ˢᵒᵐᵉᵗⁱᵐᵉˢ ᵍᵒᵒᵈᵇʸᵉ ⁱˢ ᵗʰᵉ ᵒⁿˡʸ ᶜˡᵒˢᵘʳᵉ

گاهی خدافظی تنها پایان ممکنه❤️‍🩹
-
جدایی فلسفی بستن پرونده عاطفی تنهایی بعد از جدایی خداحافظی و پایان
مغز ما برای «بستن» و «پایان» برنامه‌ای نداره. نورو...

خداحافظی؛ تنها راه بستن پروندهٔ عاطفی؟:

مغز ما برای «بستن» و «پایان» برنامه‌ای نداره. نوروساینس می‌گه خاطرات هیچ‌وقت پاک نمی‌شن، فقط بازنویسی می‌شن. پس خداحافظی یه بازنویسی‌ست، نه حذف. جالبه که پژوهش‌های روانشناسی نشون می‌ده آدم‌هایی که مراسم خداحافظی نمادین (مثل سوزوندن نامه) انجام می‌دن، استرس پس از جداییشون ۴۰٪ کمتر می‌شه. توی تاو، کی تجربهٔ «خداحافظی نمادین» رو داشته؟

راهکار:

یک نگاه دیگر: گاهی خداحافظی نه پایان، بلکه جرئت شروع دوباره‌ست. اگر این جمله رو نوشتی، شاید دلت می‌خواد یه نامهٔ ننوشته رو خط بزنی. نوشتنش می‌تونه سنگ رو از دلت برداره.

مشابه ها