جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

خاطرات کودکی درباره قبرستان

1 پست
متن های خاطرات کودکی درباره قبرستان / بهترین متن خاطرات کودکی درباره قبرستان [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
بچه که بودم مامانم می‌گفت تو قبرستون پا رو قبر کسی نذار به نشانه احترام به شخصی که اونجا خوابیده، این عادت همیشه برای من موند.
حالا تو این خیابونا چجوری قدم بزنیم؟️
3.0
غمگین روانشناسی آداب احترام به مردگان احترام به اموات در فرهنگ ایرانی قدم زدن در خیابان شلوغ خاطرات کودکی درباره قبرستان
...

چطور در خیابان‌های شلوغ با احترام قدم بزنیم؟:

مشابه ها