بچه که بودم مامانم میگفت تو قبرستون پا رو قبر کسی نذار به نشانه احترام به شخصی که اونجا خوابیده، این عادت همیشه برای من موند.
حالا تو این خیابونا چجوری قدم بزنیم؟️
حالا تو این خیابونا چجوری قدم بزنیم؟️
3.0
غمگین روانشناسی آداب احترام به مردگان احترام به اموات در فرهنگ ایرانی قدم زدن در خیابان شلوغ خاطرات کودکی درباره قبرستان ...