جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

کیفیت دوربین و زشتی

1 پست
متن های کیفیت دوربین و زشتی / بهترین متن کیفیت دوربین و زشتی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
وقتی از ماه عکس میگیري نمیگي ماه زشته ، میگي کیفیت دوربین خوب نیست . پس وقتي از خودت عکس می‌گیري بدون واقعا زشتي چون تو ماه نیستي عزیزم ❤️.️
4.2
طنز شیطنت عکاسی از ماه با گوشی چرا توی عکس زشت می‌افتم کیفیت دوربین و زشتی طنز سلفی زشت
بمب اطلاعات: در سال ۲۰۲۳، سامسونگ متهم شد که عکس‌ه...

چرا عکس ماه خوب می‌افتد ولی سلفی ما زشت؟:

بمب اطلاعات: در سال ۲۰۲۳، سامسونگ متهم شد که عکس‌های ماه را با هوش مصنوعی جعل می‌کند: دوربین یک تصویر واقعی از ماه نمی‌گیرد، بلکه روی یک هالهٔ نورانی، بافت‌ها و جزئیات ماه را از پیش‌ساخته شبیه‌سازی می‌کند. یعنی شما از ماه عکس نگرفتید، یک ماه دیجیتال روی عکس شما چسبانده شده. از طرفی فیلترهای زیباسازی سلفی هم دقیقاً همین کار را می‌کنند: تصویر شما را با معیارهای ساختگی «زیبا» جایگزین می‌کنند. پس نه ماه واقعاً آنقدر بی‌نقص است و نه لزوماً شما زشت؛ هر دو قربانی الگوریتم‌های کمال‌گرا هستید. اگر دوربین شما با ماه شاخ بازی درمی‌آورد، شاید با صورت شما هم همین کار را می‌کند— فقط در جهت عکس.

راهکار:

نور ملایم از روبرو، زاویه کمی بالاتر از چشم‌ها، و استفاده از لنز تله (اگر گوشی‌تان دارد) برای سلفی‌های طبیعی. لنز واید گوشی‌ها چهره را در لبه‌ها کشیده‌تر نشان می‌دهد؛ یک قدم عقب‌تر بایستید و بعد کراپ کنید. نورپردازی درست، جای زشتی را با جذابیت عوض می‌کند.

مشابه ها