چقدر جالبه این فکت:❕✨
در لحظه خوشی کن
در لحظه بخند
در لحظه از زندگی لذت ببر
در لحظه از عمرت استفاده کن
چون اگر درلحظه زندگی نکنی
زمان خیلی زود میگذر و برای خوشی کردن دیگه
خیلی دیر شده چون تو دیگه بزرگ شدی........☕️✨
( پس قدر بچه گیت رو بدون وازش لذت ببر )🍥💕️
در لحظه خوشی کن
در لحظه بخند
در لحظه از زندگی لذت ببر
در لحظه از عمرت استفاده کن
چون اگر درلحظه زندگی نکنی
زمان خیلی زود میگذر و برای خوشی کردن دیگه
خیلی دیر شده چون تو دیگه بزرگ شدی........☕️✨
( پس قدر بچه گیت رو بدون وازش لذت ببر )🍥💕️
1.0
روانشناسی فلسفی زندگی در لحظه گذر زمان بزرگ شدن قدر بچگی ...