جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

کاش حرف نزده بودم

1 پست
متن های کاش حرف نزده بودم / بهترین متن کاش حرف نزده بودم [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
گـ؋ـتم کـہ عاشقت شـבم؛ בور تر شـבی،؛
کاش از اول لال میشـבم و حر؋ـے نمیزבم ⦳👐🏼🖤️
4.5
غمگین عاشقانه عشق یک طرفه دوری بعد از ابراز علاقه کاش حرف نزده بودم پشیمانی از اعتراف عشق
جالبه بدونید تو روانشناسی بهش میگن «ناهماهنگی شناخ...

پشیمانی از گفتن دوستت دارم؛ کاش لال بودم:

جالبه بدونید تو روانشناسی بهش میگن «ناهماهنگی شناختی پس از ابراز احساس»: وقتی اعتراف می‌کنی، ذهن طرف مقابل برای حفظ فاصله، شروع می‌کنه به کم‌اهمیت جلوه دادن تو. این یه مکانیزم دفاعی ناخودآگاهه تا از آسیب‌پذیری جلوگیری کنه. سوالی که پیش میاد: آیا بهتره اول صمیمیت رو نشون بدی تا اعتراف؟

راهکار:

این متن انگار از جایی عمیق میاد که ابراز عشق رو عامل فاصله گرفتن می‌بینه. ولی از زاویه‌ای دیگه: گاهی اون 'دورتر شدن' نه بخاطر اعتراف تو، که بخاطر ترس خودش از نزدیکیه. شاید اون آدم اصلاً آمادهٔ این همه صمیمیت نبوده، نه اینکه عشق تو بی‌ارزش باشه.

مشابه ها