آدم باید یا دیگران را همانطور که هستند بپذیرد یا همانطور که هستند به حال خودشان رها کند..!
_نامهبهفلیسه،فرانتسکافکا️
_نامهبهفلیسه،فرانتسکافکا️
-
فلسفی روانشناسی نامه به فلیسه جمله کافکا رابطه سالم با دیگران راهکار پذیرش دیگران در روانشناسی، این ایده با «کنترل متمرکز» مرتبط است...