جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

جبران خوبی ها

1 پست
متن های جبران خوبی ها / بهترین متن جبران خوبی ها [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
عمری باشد جبران کنیم خوبی ها را ده بارر
بدی ها را صدبارررر👌🏻😎💁🏻‍♀️️
2.6
فلسفی روانشناسی ده برابر جبران جبران بدی ها جبران خوبی ها تلافی بدی
طبق اقتصاد رفتاری، درد یک رفتار منفی از لذت یک رفت...

جبران خوبی‌ها ده‌برابر و بدی‌ها صدبرابر:

طبق اقتصاد رفتاری، درد یک رفتار منفی از لذت یک رفتار مثبت بسیار بیشتر است؛ بنابراین برای خنثی‌سازی یک رنجش کوچک، مغز به جبرانی چندین برابری نیاز دارد. جبران بدی‌ها با ضریب صد، شاید اغراق‌آمیز به نظر برسد اما از دیدگاه عصب‌شناختی، کاملاً منطقی است! شما برای جبران یک رنجش تا کجا پیش می‌روید؟

راهکار:

در روانشناسی، ما بدی‌ها را حدوداً پنج برابر قوی‌تر از خوبی‌ها پردازش می‌کنیم؛ به همین دلیل ترمیم یک رابطه پس از آسیب، گاه به صدها تعامل مثبت نیاز دارد. این آرزوی شما انگار یک مکانیسم جبرانی هوشمندانه برای خنثی‌سازی این تعصب طبیعی است.

مشابه ها