جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

جایی که تو نیستی

1 پست
متن های جایی که تو نیستی / بهترین متن جایی که تو نیستی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
از خودم برایت بگویم؟
از خانه ، از خیابان..
شهر ، صدای پای ما ، شب؟
عشق من ؟!
جایی که تو نیستی ، گفتن دارد؟!....H️
4.8
عاشقانه تنهایی دلتنگی برای عشق حرف زدن در تنهایی جایی که تو نیستی سکوت در نبود تو
تحقیقات عصب‌شناسی نشان می‌دهد مغز در غیاب عزیز، هم...

دلتنگی در نبود تو؛ حرف‌هایی که بی‌پاسخ می‌مانند:

تحقیقات عصب‌شناسی نشان می‌دهد مغز در غیاب عزیز، همان مسیرهای درد فیزیکی را فعال می‌کند. «نبودن» یک توهم ادراکی نیست؛ یک زخم واقعی در مدارهای نورونی است. چرا سکوت در نبود کسی فریاد می‌زند؟

راهکار:

تغییر نگاه: نبودن یک نفر گاهی صدای درون را بلندتر می‌کند. شاید «نگفتن» خودش روایتی قوی‌تر از کلمات باشد.

مشابه ها