جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

حس بد انتظار

1 پست
متن های حس بد انتظار / بهترین متن حس بد انتظار [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
'بدترین حس دنیا اون روزیه که منتظر یه نفر باشی! 🚷🥲'️
4.4
غمگین تنهایی دلتنگی منتظر کسی بودن بی قراری حس بد انتظار
تحقیقات نشان می‌دهد که منتظر ماندن، همان نواحی از ...

بدترین حس دنیا: انتظار برای یک نفر:

تحقیقات نشان می‌دهد که منتظر ماندن، همان نواحی از مغز را فعال می‌کند که در تجربه درد فیزیکی درگیر هستند. این 'اضطراب انتظار' باعث ترشح هورمون کورتیزول می‌شود و توانایی تصمیم‌گیری را مختل می‌کند. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا یک دقیقه انتظار طولانی‌تر از یک ساعت خوشی به نظر می‌رسد؟

راهکار:

در حقیقت، دردناک‌ترین لحظه‌ی انتظار، نه خود تاخیر، بلکه نبود اطمینان از بازگشت است. این ابهام است که ذهن را به چرخه‌ی امید و ناامیدی می‌اندازد.

مشابه ها