من همیشه بودم ،
حتى وقتی بریده بودم ،
دلخور بودم ،
حتى وقتی حالشو نداشتم ،
من همیشه بودم ،
من دلم نیومد
بیپناهیِ آدما رو پناه نباشم .،
دلم نیومد یهو بِبُرم برم .،
دلم نیومد یهو رها کنم .،
من همیشه بودم .،
همیشه بودم واسه اونایی که الان نیستن .،!!️
حتى وقتی بریده بودم ،
دلخور بودم ،
حتى وقتی حالشو نداشتم ،
من همیشه بودم ،
من دلم نیومد
بیپناهیِ آدما رو پناه نباشم .،
دلم نیومد یهو بِبُرم برم .،
دلم نیومد یهو رها کنم .،
من همیشه بودم .،
همیشه بودم واسه اونایی که الان نیستن .،!!️
3.3
مهربانی رفاقتی وفاداری در دوستی از خودگذشتگی همیشه بودن برای دیگران پناه دیگران بودن تحقیقات روانشناسی میگوید افرادی که همیشه «آنجا» ه...