حق دارم اگر عصبانی به نظر میآیم؛
من زندگیام را در جنگ گذراندهام.
با خانواده، با فقر، با آنچه نشد،
آنچه رفت، و با خودم؛
که همیشه بیشاز توانم ایستادهام...️
من زندگیام را در جنگ گذراندهام.
با خانواده، با فقر، با آنچه نشد،
آنچه رفت، و با خودم؛
که همیشه بیشاز توانم ایستادهام...️
3.9
غمگین روانشناسی خستگی از زندگی حق عصبانیت مبارزه با فقر زندگی در جنگ ...