ما با هرکس نمیسازیم – فلسفه انتخاب دوست:
تحقیقات نوروساینس نشون داده که مغز انسان فقط میتونه حدود ۱۵۰ رابطهٔ معنادار رو مدیریت کنه (عدد دانبار). اون ۱٪ از جمعیت که مثل توی جملهات روابطشون رو فیلتر میکنن، در واقع شبکهٔ دوپامین و اعتماد رو بهینه میکنن. سوال: آیا این انتخاب آگاهانه باعث افزایش تنهایی یا افزایش عمق رابطهها میشه؟
راهکار:
این جمله رو میشه به عنوان شعار گروههای کوچک و انجمنهای تخصصی استفاده کرد: «ما با هرکس نمیسازیم» یعنی کیفیت رو به کمیت ترجیح میدیم. برای جذب افراد همفکر، یه ویدیوی کوتاه از ارزشهای گروه بساز و توی تاو منتشر کن.