جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

غلبه بر دل شکستگی

1 پست
متن های غلبه بر دل شکستگی / بهترین متن غلبه بر دل شکستگی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
بنظرم غمگین ترین مکالمه‌ی عمر آدم اونیه که آخر شب توی خلوتِ خودت، با خودت دعوا میکنی، خودتو سرزنش میکنی چون به آدمای بی لیاقت اهمیت دادی، از خودت بدت میاد چون سر بعضی از آدما اشک ریختی، در آخرم خودت اشکاتو پاک میکنی و میگی کمتر غصه بخور همه چی درست میشه.️
-
غمگین تنهایی اهمیت دادن به آدمای بی لیاقت غلبه بر دل شکستگی رفتن از آدمای بی ارزش سرزنش خودت
...

غمگین ترین مکالمه با خودت در نیمه شب:

مشابه ها