حسادت به ستارههای اطراف ماه:
در کهکشان راه شیری بیش از ۱۰۰ میلیارد ستاره وجود دارد، اما ماه تنها یک قمر است. جالب اینجاست که ستارهها از زمین بسیار دورترند و اگر میتوانستیم به ماه نزدیک شویم، میدیدیم که سطحش پر از دهانههای برخوردی است - نه ستارهای! آیا تا به حال فکر کردهاید که حسادت شما به ستارهها شاید به خاطر فاصلهای است که نمیتوانید ببینید؟
راهکار:
اگر به ستارههای دور ماه حسادت میکنی، یعنی ماه تو از همه ستارهها درخشانتر است. اما یادت باشد که ستارهها هم اگر بتوانند، به جایگاه تو غبطه میخورند. این نشانه قدرت عشق توست، نه ضعف.