◦•●◉✿ شعم بـہ کبریت گـ؋ـت :من از تو و آט شعلـہ آتش میترسم تو مرا نابوב میکنے .کبریت جواب בاב :[نبایـב از من بترسی، بایـב از آט نـہ בروט خوבت بترسی✧ ] ✿◉●•◦️
1.8
فلسفی غمگین اعتماد در روابط گفتگوی شعله و کبریت حرف های عمیق شبانه ترس از آتش ...