من سعدی نیستم که
بری دوراتو بزنی بیای و بهت بگم :
“آنکه برگشت و جفا کرد و به هیچم بفروخت
به همه عالمش از من نتوانند خرید”
من وحشی بافقیام، بهت میگم :
“ترک ما کردی برو همصحبت اغیار باش
یار ما چون نیستی با هر که خواهی یار باش”️
بری دوراتو بزنی بیای و بهت بگم :
“آنکه برگشت و جفا کرد و به هیچم بفروخت
به همه عالمش از من نتوانند خرید”
من وحشی بافقیام، بهت میگم :
“ترک ما کردی برو همصحبت اغیار باش
یار ما چون نیستی با هر که خواهی یار باش”️
-
جدایی شعر جملات جدایی شعر خیانت فرق سعدی و وحشی ترکم کردی برو نکته جالب: سعدی و وحشی بافقی هر دو در قرنهای هفتم...