پدیده «هیت دادن بیدلیل» ریشه در نظریه «نابرابری ن...
شوخی با هیت گرفتن بیخود مثل جونگ کوک:
پدیده «هیت دادن بیدلیل» ریشه در نظریه «نابرابری نسبی» داره: آدما وقتی حس میکنن یه نفر بیزحمت موفق شده، با کوچکترین بهانه حمله میکنن. جالب اینجاست که جونگ کوک با ۴۰ میلیون دنبالکننده، همچنان هدف توهینهای پوچ هست. آیا این نشوندهنده «اثر اقلیت» نیست که صدای متنفران بلندتر از طرفدارانه؟