ما هرگزبرای ازدست دادن هموطنان عزیزمون که نمیدونستندو در دی حضورداشتندو یافریب رسانه ها رو خورده بودند خوشحالی نکردیم. ما طبق گفته رهبر شهیدمون به آنها به عنوان یک شهید احترام میگذاریم. و اینکه در شب اول نیروی انتظامی حق تیر نداشت و اگر کسی در شب اول شهید شد به دست مزدور های آمریکایی کشته شد...
در شب های بعد، پلیس هشدار داد به هموطنان که در خیابان نباشند پس اگر کسی در آنجا بوده فریب خورده اما بازهم از برادرانمون هستن️
در شب های بعد، پلیس هشدار داد به هموطنان که در خیابان نباشند پس اگر کسی در آنجا بوده فریب خورده اما بازهم از برادرانمون هستن️
2.2
مذهبی تاریخی فریب رسانههای خارجی حوادث اخیر ایران شهدای ناآگاه تیراندازی نیروی انتظامی ...