از آدمها که میبُرم،
دیگه بهشون پیام نمیدم،
دیگه خبر نمیگیرم،
اسماشون رو عوض میکنم،
تاریخ تولدارو پاک میکنم،
دور میشم، کم رنگ می شم،
گاهی وقتها هم دلتنگ میشم؛
اما دلتنگی رو ملاک برگشتن نمیدونم و همه ی اینا بعد از یه عالمه تلاش برای نگه داشتن یک رابطه، یک دوستی، یک آدم بوده که در نهایت به ناامیدی ختم شده...️
دیگه بهشون پیام نمیدم،
دیگه خبر نمیگیرم،
اسماشون رو عوض میکنم،
تاریخ تولدارو پاک میکنم،
دور میشم، کم رنگ می شم،
گاهی وقتها هم دلتنگ میشم؛
اما دلتنگی رو ملاک برگشتن نمیدونم و همه ی اینا بعد از یه عالمه تلاش برای نگه داشتن یک رابطه، یک دوستی، یک آدم بوده که در نهایت به ناامیدی ختم شده...️
1.0
غمگین روانشناسی قطع رابطه عاطفی فرآیند دور شدن از افراد کناره گیری از دوستان نتیجه ناامیدی در رابطه در روانشناسی، این رفتار شبیه به 'قطع رابطه خاموش' ...