جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

فاصله گرفتن از آدم‌های سمی

1 پست
متن های فاصله گرفتن از آدم‌های سمی / بهترین متن فاصله گرفتن از آدم‌های سمی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
از آدمای بی ذوق بشدت متنفرم...!
روی زمین نمیشینن چون لباساشون کثیف میشه
زیر بارون راه نمیرن چون خیس میشن
گل براچی خریدی فردا خشک میشه
از اینطور آدما فاصله بگیرین اینا کم کم شماهارو هم مثل خودشون میکنن️
4.3
روانشناسی طنز روانشناسی روابط اجتماعی فاصله گرفتن از آدم‌های سمی حس نفرت از افراد بی‌ذوق تاثیر منفی آدم‌های منفی
در روانشناسی، پدیده‌ای به نام «انتقال عاطفی منفی» ...

هشدار: فاصله از آدم‌های بی‌ذوق و تاثیر منفی آن‌ها:

در روانشناسی، پدیده‌ای به نام «انتقال عاطفی منفی» وجود دارد که طبق آن، حالات خلقی و نگرش‌های بدبینانه می‌توانند مانند یک ویروس مسری در روابط اجتماعی پخش شوند. تحقیقات نشان می‌دهند صرفاً قرار گرفتن در معرض افکار محدودکننده دیگران، می‌تواند خلاقیت و تمایل به تجربه‌های جدید را در فرد کاهش دهد. آیا تا به حال متوجه کاهش نامحسوس شور و اشتیاق خود پس از معاشرت با برخی افراد شده‌اید؟

راهکار:

این متن بیشتر یک اخطار اجتماعی است تا یک سوال. برای گسترش آن، می‌توانی به این فکر کنی که «معیارهای ذوق و لذت شخصی‌ات چیست؟» و بر اساس آن، فعالیتی کوچک و کاملاً شخصی (مثل راه رفتن زیر باران یا خریدن یک شاخه گل) را به عنوان یک چالش برای خودت برنامه‌ریزی کنی تا مرزهای لذت‌ت را دوباره تعریف کنی.

مشابه ها