آرزوی عاشقانه: کاش دوربین عکاسی در دستان تو باشم:
آیا میدانستی مغز انسان هنگام ثبت خاطرات عاطفی مانند دوربین عمل میکند اما با تحریف؟ تحقیقات نشان داده خاطرات احساسی قویتر ولی نادقیقترند. پس اگر دوربین بودی، لحظات را دقیق ثبت میکردی اما بدون حس زنده. ترجیح میدهی ثبتکننده باشی یا تجربهکننده؟
راهکار:
این آرزو یادآور این است که گاهی میخواهیم ابزاری برای ثبت لحظات باشیم، اما مهمتر از ثبت، زیستن همان لحظههاست. اگر دوربین بودی، شاید تصاویر را ذخیره میکردی، ولی احساس را نه.