ولی من همیشه معتقدم ؛
آدما یا غمگینن و خودشونو شاد نشون میدن
و یا شادن و خودشونو غمگین نشون میدن️
آدما یا غمگینن و خودشونو شاد نشون میدن
و یا شادن و خودشونو غمگین نشون میدن️
3.3
غمگین روانشناسی نقاب شادی غم پنهان احساسات واقعی درون انسانها ...