جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

دردناک بودن دوستی سه نفره

1 پست
متن های دردناک بودن دوستی سه نفره / بهترین متن دردناک بودن دوستی سه نفره [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
ولی خداوکیلی
دوستی های ۳ نفره خعلی دردناکه 🙁🥲️
3.9
غمگین رفاقتی دوستی سه نفره دردناک بودن دوستی سه نفره حس طرد شدن در دوستی رابطه مثلثی دوستی
در نظریه «سه‌تایی» گئورگ زیمل، هر گروه سه‌نفره ناپ...

چرا دوستی‌های سه‌نفره همیشه دردناک است؟:

در نظریه «سه‌تایی» گئورگ زیمل، هر گروه سه‌نفره ناپایدار است چون دو نفر همیشه علیه سومی ائتلاف می‌کنند—حتی اگر ناخواسته. جالب است که در تاریخ، بسیاری از انقلاب‌ها و کودتاها هم درون گروه‌های سه‌نفره شکل گرفته‌اند. آیا راهی برای بی‌اثر کردن این قانون اجتماعی وجود دارد؟

راهکار:

در روانشناسی اجتماعی، گروه‌های سه‌نفره ذاتاً ناپایدارند: دو نفر ناخودآگاه ائتلاف می‌کنند و سومی احساس طرد شدگی پیدا می‌کند. اگر خودت سومی، به‌جای انتظار برای تعادل، سعی کن یکی از روابط را عمیق‌تر کنی یا گروه را به چهار نفر برسانی تا پویایی تغییر کند.

مشابه ها