قشنگ بود پوزخنداش
ی زمانی تک پر بود حالا کل تهران دوستن باش
بودم،شب و روز همراش
چشم ازم زود برداش
دل من غصه نخور،گریه نکن،خونسرد باش...️
ی زمانی تک پر بود حالا کل تهران دوستن باش
بودم،شب و روز همراش
چشم ازم زود برداش
دل من غصه نخور،گریه نکن،خونسرد باش...️
3.0
غمگین عاشقانه شکست عشقی درد دل بعد از خیانت حرف های دلگیر برای دختر متنی در مورد دوست داشتن قدیمی ...