جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

در آغوش گرفتن اندوه

1 پست
متن های در آغوش گرفتن اندوه / بهترین متن در آغوش گرفتن اندوه [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
از آشتی با اندوهش بیزار بود؛
اما در نهایت مجبور شد اورا بجای تمام کسانی که نداشت، در آغوش گرفت . ️
5.0
غمگین فلسفی جای خالی عزیزان پذیرش تنهایی آشتی با غم در آغوش گرفتن اندوه
در روانشناسی، پدیده «پذیرش رادیکال» نشان می‌دهد که...

آشتی با اندوه و در آغوش گرفتن تنهایی:

در روانشناسی، پدیده «پذیرش رادیکال» نشان می‌دهد که مقاومت در برابر غم، رنج را دوچندان می‌کند. مغز ما در مواجهه با احساسات ناخوشایند، اگر آن‌ها را بدون قضاوت بپذیرد، فعالیت آمیگدال کاهش می‌یابد. آیا تا به حال تجربه کرده‌اید که پذیرش یک احساس، قدرت آن را کم کند؟

راهکار:

گاهی اندوه نه دشمن، که تنها همدمی است که جای خالی دیگران را پر می‌کند. این نگاه می‌تواند به کاهش رنج ناشی از مقاومت کمک کند.

مشابه ها