دوستت دارم، ولی تو نداری.
همینه، تمومش کن.
نه نیازی به تفسیر داره، نه به بهانه.
من هر روز با هزار تا "شاید" خودم رو گول میزنم،
تو با یه "نه" ساده میتونی تمومم کنی،
اما حتی اون "نه" رو هم بهم نمیدی.
میذاری بمونم، تو خیال خودم،
تا خودم برسم به اینکه هیچوقت مال تو نبودم.
دوستت دارم، ولی تو نداری.
و من باید یاد بگیرم عشق بدون جواب رو،
بدون اینکه ازت کینهای به دل بگیرم.️
همینه، تمومش کن.
نه نیازی به تفسیر داره، نه به بهانه.
من هر روز با هزار تا "شاید" خودم رو گول میزنم،
تو با یه "نه" ساده میتونی تمومم کنی،
اما حتی اون "نه" رو هم بهم نمیدی.
میذاری بمونم، تو خیال خودم،
تا خودم برسم به اینکه هیچوقت مال تو نبودم.
دوستت دارم، ولی تو نداری.
و من باید یاد بگیرم عشق بدون جواب رو،
بدون اینکه ازت کینهای به دل بگیرم.️
-
عاشقانه تنهایی عشق یکطرفه رها کردن عشق دوستت دارم ولی تو نداری نه نگفتن واقعیت جالب: در روانشناسی، «پارادوکس نه گفتن» میگ...