جمله منو نشناختی دورتو بشناس و خودشناسی:
مطالعات علوم اعصاب نشون میده که مغز انسان برای شناخت خود از همان مدارهای شناخت دیگران استفاده میکنه. یعنی وقتی خودت رو تحلیل میکنی، در واقع داری دیگران رو درونت شبیهسازی میکنی. آیا این یعنی ما هرگز خود واقعی رو نمیشناسیم؟
راهکار:
یک تمرین عملی: هر شب سه ویژگی جدید از خودت که در طول روز متوجه شدی رو در یک دفتر یادداشت کن. این کار به مرور زمان خودشناسی عمیقتری ایجاد میکند.