به هم دلگرمی دادیم، و بودنتون برام همیشه یه حس امن و قشنگ داشت.
چه دختر، چه پسر… مهم این بود که دلهامون به هم نزدیک شده بود و این صمیمیت خیلی واقعیتر از چیزی بود که خیلیا فکر میکنن.
حالا که مدتی باید از هم دور بشیم، دلم واقعاً گرفته…
🖤...️
2.3
رفاقتی تنهایی حس دلتنگی عمیق جدایی عاطفی دور شدن از دوست صمیمیت واقعی دوستی روانشناسی میگه درد فیزیکی و درد عاطفی جدایی، در ی...