جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

دلتنگی و نوشتن

1 پست
متن های دلتنگی و نوشتن / بهترین متن دلتنگی و نوشتن [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
بعضی وقت‌ها هم، دلتنگی یعنی نوشتن
برای کسی که می‌دانی هرگز نمیخواند!🚯🖤️
2.7
غمگین تنهایی احساس نادیده گرفته شدن رابطه یک طرفه دلتنگی و نوشتن نامه به کسی که نمی‌خواند
در روانشناسی، این عمل «نامه درمانی نافرستاده» نام ...

معنای پنهان دلتنگی: نوشتن برای ناخوانده:

در روانشناسی، این عمل «نامه درمانی نافرستاده» نام دارد. نوشتن برای گیرنده‌ای ناموجود، مکانیسمی برای پردازش احساسات بدون ترس از قضاوت است و فعالیت مغز را از مراکز هیجانی به مناطق کلامی و منطقی منتقل می‌کند، درست مانند مدیتیشن. آیا تا به حال متوجه تأثیر فیزیکی آرامش بعد از چنین نوشته‌ای شده‌اید؟

راهکار:

این نوشته را می‌توان به عنوان یک تمرین رهایی‌بخش دید: نوشتن برای کسی که نمی‌خواند، در واقع نوشتن برای خودِ درون‌تان است. شاید وقت آن است که این متن را به یک شعر، داستان کوتاه، یا حتی یک ترانه تبدیل کنید و آن را با جامعه‌ای که قدردانش است به اشتراک بگذارید.

مشابه ها