جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

دلبری بی‌استعداد

1 پست
متن های دلبری بی‌استعداد / بهترین متن دلبری بی‌استعداد [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
*من‌از‌دلبری‌کردن‌
فقط‌رو‌اعصاب‌راه‌رفتنو‌بلدم🦦🎀️️
4.8
طنز عاشقانه طنز عاشقانه دلبری بی‌استعداد راه رفتن روی اعصاب شکست در دلبری
تحقیقات روانشناسی می‌گه 'اذیت کردن' در روابط اولیه...

شکست در دلبری؛ فقط بلدم روی اعصاب راه برم:

تحقیقات روانشناسی می‌گه 'اذیت کردن' در روابط اولیه گاهی نشانهٔ اضطراب دلبستگیه—مغز ما وقتی از ترس طرد شدن نمی‌تونه مستقیم ابراز کنه، به رفتارهای متناقض مثل مسخره کردن پناه می‌بره. این پدیده رو فروید 'دفاع واکنشی' می‌نامید. آیا تا به حال عمداً کسی رو اذیت کردی تا بهش نزدیک بشی؟

راهکار:

این حس آشنا رو می‌شه به‌جای ناامیدی، یه جور 'بازی معکوس' دید: وقتی نمی‌تونیم مستقیم دلبری کنیم، ناخواسته با اذیت کردن توجه می‌گیریم. شاید دفعه بعد به‌جای 'راه رفتن روی اعصاب'، یه لبخند یا سکوت عمدی رو امتحان کنی.

مشابه ها