جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

دلایل انزوا

1 پست
متن های دلایل انزوا / بهترین متن دلایل انزوا [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
اَزم پرسید :
تازگیا چی میزنی ایقد آرومی؟
گفتم : قید آدما رو ...
-
فلسفی روانشناسی کناره‌گیری از مردم آرامش درونی دلایل انزوا قطع ارتباط اجتماعی
تحقیقات روانشناسی اجتماعی نشان می‌دهد که کاهش تعام...

راز آرامش: وقتی قید آدم‌ها را می‌زنی:

تحقیقات روانشناسی اجتماعی نشان می‌دهد که کاهش تعاملات اجتماعی سطحی می‌تواند به کاهش قابل توجه استرس شناختی و افزایش تمرکز بر اهداف شخصی منجر شود، پدیده‌ای که گاهی «سودمندی انزوا» نامیده می‌شود. آیا این آرامش، موقت است یا می‌تواند پایدار باشد؟

راهکار:

این پاسخ می‌تواند نشانه‌ای از خستگی از پیچیدگی‌های روابط یا نیاز به بازسازی مرزهای شخصی باشد. شاید جالب باشد که نویسنده در پستی دیگر، تجربه‌اش از این «آرامش پس از قید» را با جزئیات بیشتری به اشتراک بگذارد.

مشابه ها