کاش خودت میدیدی چقدر زیبایی:
تحقیقات روانشناسی نشان میدهد که مغز ما هنگام دیدن خود در آینه، تصویری تحریفشده پردازش میکند که معمولاً از واقعیت خشنتر است. این پدیده 'سوگیری منفی خودپنداره' نام دارد. آیا تا به حال فکر کردهاید که چرا دیگران شما را زیباتر از خودتان میبینند؟
راهکار:
گاهی دید ما از خودمان تحت تأثیر استانداردهای بیرونی است. شاید لازم باشد یک بار خودت را با چشمی که دیگران میبینند نگاه کنی.