جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

داستان آدم و حوا

1 پست
متن های داستان آدم و حوا / بهترین متن داستان آدم و حوا [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
اگر با معذرت خواهی همچی حل میشد.
ما الان داشتیم تو بهشت سیب می خوردیم🍎😏️
4.6
فلسفی طنز طنز فلسفی بخشش و اشتباه داستان آدم و حوا معذرت خواهی کافی نیست
تحقیقات روان‌شناسی نشان می‌دهد عذرخواهیِ بدون تغیی...

طنز تلخ دربارهٔ عذرخواهی و بهشت گمشده:

تحقیقات روان‌شناسی نشان می‌دهد عذرخواهیِ بدون تغییر رفتار، اغلب تأثیری در بازسازی اعتماد ندارد. جالب اینکه در روایت بهشت هم، حتی پس از اعتراف آدم، پیامد (اخراج) باقی ماند. به نظر شما، یک عذرخواهی واقعی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

راهکار:

برای عمق دادن به این نگاه، می‌توانید از کاربران بپرسید: «به‌نظر شما، چه عنصری عذرخواهی را مؤثر می‌کند؟» یا مثالی واقعی از تفاوت عذرخواهی ساده و تغییر رفتار بزنید.

مشابه ها