جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

چشم‌های یار

1 پست
متن های چشم‌های یار / بهترین متن چشم‌های یار [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
من ماتم
ماتم چشمات چشمات چشمات . . . 👀🍷🙃️
1.4
𝐦𝐚𝐦𝐚𝐝𝐚𝐦𝐢𝐧🥲💞🫂🦋
عاشقانه غمگین غم فراق چشم‌های یار دلتنگی برای چشم‌های عشق سوگ عاشقانه
آیا می‌دانستی وقتی به چشم‌های کسی خیره می‌شویم، اک...

غم چشم‌هایت - دلتنگی عمیق عاشقانه:

آیا می‌دانستی وقتی به چشم‌های کسی خیره می‌شویم، اکسی توسین (هورمون پیوند) آزاد می‌شود؟ مغز ما نگاه مداوم را به‌عنوان نشانه‌ای از اعتماد و صمیمیت تفسیر می‌کند. از دست دادن آن نگاه، مثل قطع داروی طبیعی اعتیادآور است. این ماتم، واکنش شیمیایی مغزت به فقدان است. چرا چشم‌ها این‌قدر در خاطره‌ها می‌مانند؟

راهکار:

این حس رو می‌تونی با یه جمله کوتاه به تصویر بکشی: «چشم‌هایی که دیگه نمی‌بینم‌شان، پررنگ‌ترین خاطره‌اند.»

مشابه ها