طعم دلتنگی: وقتی دلت برای کسی تنگ میشه:
دلتنگی یه پدیده عصبی شگفتانگیزه: مغز هنگام یادآوری خاطرات خوش، دوپامین و اکسی توسین ترشح میکنه؛ اما چون فرد غایبه، همزمان هورمون استرس (کورتیزول) هم آزاد میشه. این تضاد شیمیایی همون حس «شیرین-تلخ» رو ایجاد میکنه. آیا میدونستید که دلتنگی میتونه نشونهی سلامت دلبستگی باشه؟
راهکار:
این حس دلتنگی رو میشه به یه انگیزه برای ارتباط دوباره تبدیل کرد. شاید یه پیام ساده یا یه تماس تلفنی، همون طعم رو شیرینتر کنه.