ناشناسا بیایید نظر بدید!:
آیا میدانستید پدیدهای به نام «اثر بازداریزدایی اینترنتی» وجود دارد؟ وقتی کاربر ناشناس است، احتمال بیان حرفهای جسورانه یا چرتو پرت ۳ برابر میشود. این همان دلیلی است که پشت نقاب، بعضیها از مرز ادب عبور میکنند. حالا سؤال: به نظر شما ناشناس بودن واقعاً به آزادی بیان کمک میکند یا فقط بهانهای برای بیمسئولیتی است؟
راهکار:
برای جلوگیری از چرتو پرت، میتوانید از مخاطبان بخواهید یک کلمه خاص یا یک خاطره کوتاه در مورد موضوع مشخصی بگویند. این کار تمرکز کامنتها را بالا میبرد.