سوال از ناشناسا: چرت و پرت نگین!:
تحقیقات روانشناسی نشون داده که ناشناسی در شبکههای اجتماعی، سد ترس از قضاوت رو میشکونه و باعث میشه هم حرفای عمیق بزنیم هم مسخره. جالبه که این دوشاخگی دقیقاً همون عاملی هست که فضای ناشناس رو هم جذاب و هم آشفته میکنه. به نظرتون چطور میشه از این ویژگی برای مکالمات مفیدتر استفاده کرد؟
راهکار:
پیشنهاد: یه موضوع خاص و بامزه مطرح کن تا ناشناسا نظرات خلاقانهتری بدن؛ مثلاً «اگه یه روز پنگوئن بودی چه کار میکردی؟»